Bestellen & Betaalmethoden

Bestellen

Hoe snel wordt mijn product geleverd?
Normale leveringen zijn binnen 1 à 2 dagen tenzij anders vermeld

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Ben je iets vergeten of van gedachten veranderd? Op dezelfde (werk)dag kun je je bestelling gemakkelijk aanpassen of annuleren. Neem hiervoor tijdens kantooruren contact op met onze collega's.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestigingsmail gehad?
Heb je meer dan 45 minuten geleden besteld en geen bevestiging ontvangen en staat er ook niets in je account, neem dan aub contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch op nummer 0314-380215, op werkdagen tijdens kantooruren van 08.00 tot 16.30.

Wat is het rekeningnummer waar ik het geld naar over moet maken?
NL59 RABO 0366 679 945.

Met welke betaalmethoden kan ik betalen in de webshop?  
IDEAL
PayPal
Bancontact
Factuur

Kan er op rekening betaald worden?
Bedrijven of instellingen kunnen snel en gemakkelijk bestellen op rekening. Hiervoor moet je wel een eigen account aanmaken en in het bezit zijn van een geldig KvK-nummer. Bij de eerste order vragen we je om deze vooraf te betalen, vanaf de tweede order betaal je nadat je bestelling is geleverd. We ontvangen de betalingen graag op IBAN NL59 RABO 0366 679 945 t.n.v. DTS BV. De betalingstermijn is 14 dagen. Betalen op rekening is alleen mogelijk voor bedrijven of instellingen met een eigen account

Ontvang ik een factuur met apart vermelden BTW?
Ja je ontvangt te allen tijde een factuur met BTW erop vermeld

Kan ik ook een digitale factuur ontvangen?
Ja je ontvangt te allen tijde een digitale factuur met BTW erop vermeld

Is mijn online betaling veilig?
DTS Products BV doet er alles aan om het betaalproces zo veilig mogelijk te laten verlopen. Zo loopt alle communicatie tussen jou, onze webshop en het betaalsysteem over een beveiligde verbinding.

DTS Products BV laat het betalingsverkeer uitvoeren door de gerenommeerde betalingsprovider Buckaroo. Buckaroo doet bij al haar winkeliers een uitgebreide veiligheidscheck voordat betalingen worden geaccepteerd en uitbetaald. Zo is ook DTS Products BV aan een uitgebreide betrouwbaarheidsscan onderworpen.

Kan ik achteraf betalen?
Onze zakelijke klanten kunnen op rekening bestellen, mits zij een eigen account hebben en in het bezit zijn van een geldig KvK-nummer. Kies in de winkelwagen voor 'Op rekening'. Betalen op rekening is alleen mogelijk als je een account hebt en bent ingelogd.

Mijn Account

Hoe maakt ik een account aan?
Met een eigen account kun je je gegevens eenvoudig beheren en indien gewenst tussentijds aanpassen. Je hebt de mogelijkheid om meerdere afleveradressen op te slaan. Vorige bestellingen kun je bekijken en eventueel herhalen. Bovendien kun je met een eigen account op rekening bestellen. Bestellen op rekening kan alleen als je in het bezit bent van een geldig KvK-nummer.

Maak je eigen account aan via deze link.

Wat zijn de voordelen van een account?
Met een eigen account op DTS Products BV kun je je gegevens eenvoudig beheren en indien gewenst tussentijds aanpassen. Je hebt de mogelijkheid om meerdere afleveradressen op te slaan. Vorige bestellingen kun je bekijken en eventueel herhalen. Bovendien kun je met een eigen account op rekening bestellen. Bestellen op rekening kan alleen als je in het bezit bent van een geldig KvK-nummer.

Kan ik mijn vorige orders inzien? Met een eigen account bij DTS Products.nl kun je vorige bestellingen bekijken en eventueel herhalen. NB: bestellingen die zijn geplaatst zonder dat je was ingelogd, kun je niet terugvinden in deze historie

Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Beheer zelf de gegevens in je account en wijzig deze zo vaak je wilt. Log in via ‘Mijn account’ en je kunt je gegevens inzien, aanvullen en/of wijzigen.

Heb je vragen of wil je je account verwijderen, neem dan contact met ons op. Dat kan telefonisch 0314-380215 of per e-mail [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00-16.30 uur

Ik ben mijn wachtwoord vergeten kan ik een nieuwe aanvragen?
Geen probleem! Klik rechts op het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten?’ Per e-mail ontvang je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Ik heb een accounts aangemaakt, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen: 
Neem contact met ons op. Dat kan telefonisch 0314-380215 of per e-mail [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00-16.30 uur

Ik heb een account maar kan niet inloggen?
Neem contact met ons op. Dat kan telefonisch 0314-380215 of per e-mail [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00-16.30 uur

Hoe kan ik contact opnemen?
Dat kan telefonisch 0314-380215 of per e-mail [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00-16.30 uur

Hoe kan ik een vraag of klacht indienen?
Dat kan telefonisch 0314-380215 of per e-mail [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00-16.30 uur